唉…好慘丫。
自從沉日參加個遊行後,個皮膚被曬傷佐。
搞到我今日成塊面超痛。隻手仲經緊tim~~~~以後,都唔去灣仔果邊。
今日既中午,去佐小童整pancake俾班義工吃。
嗯。
超無奈。
原來,小童乜器材都無,搞到要去思敏屋企整。
真係唔該洗思敏丫。
但見倒大家都吃得好開心,我個心都好滿足。
不過,我唔想再俾人吃啦。
因為我真的好忙,就連小小私人時間都無咁。
太多野要煩。
超慘。