原本,今日要去長洲做義工,
但我搵佐個籍口,
推佐個活動,
無計啦。
鬼叫自已玩佐7日。
不過,尼7日裡面,算唔算係洗時間呢?
但覺得好開心咁。
除佐沉日。
諗住做功課,
點知勁無心機,
喉嚨勁痛、又咳得越來越勢力,
所以,都無乜精神做功課。
想訓覺。
但個腦就一直顯示俾人取笑既畫面,
笑咩化妝果d……
好無奈。
依家越諗越唔想返學,
好驚再俾人笑。
或者,以前的我真的太天真,
開學後,我再都唔會理任何事,
專心讀書好過,
對人好,轉過頭,人地都係唔會對你尊敬既。
真係好後悔以前對人既付出。
依家,越諗越心淡……………
=================================================
如果我升唔倒中五,我諗住去讀夜校好過………
|