沉晚終於訓得比較好既一晚。
因為,我無再失眠。
今朝9點幾,就同珍華、思敏塔車到學校。
10點幾,齊人。乘小巴到葵涌,參觀果間電訊公司。
尼間公司有四個老闆,負責唔同部門,而且,係親兄弟。
真係覺得佢地好勁,
竟然全家都做老闆。
1點,吃飯囉。
嘩。勁多野吃,等於自助餐咁。最好吃既係西米露。
仲派埋禮物俾我地,又吃又拎。真係好似好貪心^^""
2點幾,同思敏、kammy、珍華、fancy去葵芳,
行佐勁耐先買到件衫。
買完衫,再去MK。
買褲,
唉,佢拎俾我太大碼啦。
點算?
唔多岩我……
===========================================
點知,返到屋企,聽到間屋超吵,
就即刻吃野,
同真姐佢地落去樓下。
去長亨,見到皮蛋同gigi,
無mood。
走人。
==================================================
講真,我今日既心情都好down下。
因為我一直都為3e聚會既事而緊緊於懷,
特別係有人懷疑我地落格,
妖,真係勁無奈。我都無去買野,再加上d野吃真的好貴囉。
佢地可以去荃灣睇下啦!!!!
超無奈。。
|