今日既心情仲未好返。
都唔知點搵人傾訴。
唉…要賴既點解我會生存係尼個家。
到目前既打算,
我只想讀完中五就搬出去,
日頭做野,夜晚讀返書,
我唔知行唔行得通?
也都唔知咁樣做會有幾辛苦?
自已堅唔堅持到?
但一諗到可以離開尼個家,無論幾辛苦我都會堅持。。。。
家陣我真的無心情可以做功課,
再加上乜功課都未做。
都唔知點返學?
勁唔想返學,
勁唔想達入尼個校園。。。。。