救命丫。我仲有好多功課未做丫?
點算?
沉日勁唔舒服,所以,勁早就去訓。
半夜2點幾,先起聲做功課。
好慘。
哈哈。返到學校先知,原來,今日係漁人節。。。
以往我都會打電話整估朋友仔,
但太多煩惱啦!
乜野日子都唔記得啦!!!
**************************************************
到底尼一個家會係咩時候先會靜呢?
大家先會和陸共處呢?
我既煩惱咩時候先會減少呢?
咁樣既家人,
我真的唔想要。
我寧願重生……
日日見倒屋企咁樣吵,打黎打去、掟黎掟去,旁觀者係超難受架?
|