HEY~~HEY~~~我返來啦~~~~
21/8至24/8參加佐韶關團~~~~~~~~~~~
記得第一日既朝早隻腳係好傷,我係諗緊應唔應該去好~~~架~~~~
因為parents係唔俾我出~~但我無理到~~~
就衝佐出門口~~~~
覺得自己好衰~~~~
點知去到九龍塘~~~阿源竟然無等我就自己上佐車~~~~
話佢地叫組佢上~~~
妖~~~咁你就無約我等啦~
幸好~~~同李瑋佳有一面之豫~~~先敢同佢坐埋一齊~~
也因為咁~~我就同佢好似做佐FD咁~~~也同佢同房~~~~
尼四日三夜我地去佐乳源農村、韶關、東莞既五星級酒店~~~
最難得係識佐周敬婷~~~同埋組員Obi和阿洲~~因為佢地兩個既爛gap真係令到我地笑足日~~~
也都好有風度,同然仔和黑仔比~~~簡直係超級大好人~~~
不過~~然仔~~都幾可憐~~竟然比黑仔忽略~~成程都無乜出聲~~~~
因為黑仔只識得掛住扣女~~~我同瑋佳都無眼睇~~~
而且~我見瑋佳係唔多開心~~~因為佢好滿意個團~~~
因為D人太散啦~~~~也都係我心聲>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
幸好我地果組唔係咁~~~
不過~我返來香港後~俾阿媽罵~~~
因為我又多佐幾個傷~~~
特別係手同腳~~
家陣仲四處痛。
但又唔可以講出來~~
講出來~佢地又大反應~又罵我~
仲有隻腳~仲未消腫~
行路仍拐下拐下~~~~
超苦~~~~~~~~~~~~~~~
|