今日我真係好暈,個頭又痛,照樣返學。
因為,我上個禮拜已經缺席佐五日,
所以,我點都唔會再俾自己請假。
再請落去,我既成績表點見人呢?
今朝,同yoyo、yoyo阿妹、珍華一齊返學by taxi,
點知成20分鐘都接唔倒taxi,
要跑落去長亨先接到。
搞到差D遲到。
真係笑屎人,但就驚到震。
不過,我既震就肯定唔係因為緊張,
而是之前不停打針、吃藥,
因為我今日震佐成日,都無停過。
特別係沉日,
我發覺自己係嚇襯佐ms lum,
因為佢今日,不停咁慰問我。
好驚我會有事。
當然,ms wong都好關心我。
仲有同班既同學仔,佢地一個二個真係好有心。
我真係好感激!
講真,我係唔係俾人落咒呢?
點解,不停有小毛病出現既?
我唔想再咁落去丫…
仲要訓唔倒覺,一合埋眼就發惡夢……真係好驚好驚…
|