發覺,自己真係好似同班上既同學有d代溝啦!
應該話完全有代溝。
係唔係我d位坐得太偏呢?
全部都係角粒頭,
點同人溝通喔。
唉……
今日,pe堂,哈哈。量度體重、身高、好開心丫。 我照暑假無白費架。真係比上年輕佐3公斤。 雖然,家陣仍然係肥婆。但我一定會繼續努力既。 仲有,最好笑既,就係我五年以來,終於高佐1cm啦! 你話好唔好笑啦。 不過,今次既高可能係我抬高隻腳都唔定。哈哈!
我照暑假無白費架。真係比上年輕佐3公斤。
雖然,家陣仍然係肥婆。但我一定會繼續努力既。
仲有,最好笑既,就係我五年以來,終於高佐1cm啦!
你話好唔好笑啦。
不過,今次既高可能係我抬高隻腳都唔定。哈哈!