琴晚,返工,搞到差唔多3點先訓。
今朝一起生,就即刻換衫,同思敏、珍華塔小巴到青衣城。
但原來,佢地好憎塔小巴既。
我以後都唔會再勉強人地陪我塔409。
由地鐵站果度,我就feel到佢地對我有幾cool。
搞到我唔知點講野。
聽完個會考講座。
我同佢地講拜拜,佢地都無反應,
果時我真係唔知點形容,只知好樣衰。
塔地鐵返屋企。點知,無啦啦落錯站。
就順便返埋工。
點知,今日既工超痛苦,整個大堂得我一個應付。
我做到發脾氣,經理先識得搵人出來幫我。
超火。
仲扮乜鬼幾好人,安慰我。收皮。
不過,有件事好奇怪。
點解唔見sam神,兩個禮拜姐。
佢對我既態度唔同洗既。
又唔會打我喔。
真係好難相信果把口係唔係佢既。
見到佢咁既態度,真係好安慰。
無啦啦又到零晨啦。時間過得真係快,
一日可比多12小時我,咁就好啦。
|