琴晚,返工。哈哈。幾開心下。可以轉來轉去。
唔洗做死一個位。也都順便係轉位期間偷賴幾分鐘。
sam神竟然唔洗返工。所以,無乜衰既事發生。正。
11點幾同臭真、猴琴一齊放工。吃下宵夜,搞到12點幾到家家。
2點幾先訓。
今日,8點起生,就即刻換衫,
因為要同佢地一齊送奶粉過深圳。點知,係上水見倒ms yip
12點到深圳,見到姐夫仔既阿哥,嘩。
真係好似姐夫仔,我差d以為係同一個人。哈。
送完奶粉,我地就去東門行啦。
嘩。狂買衫,狂壓價。壓得好勢力丫。
但都唔夠經濟。因為我怕醜佐,壓得無以前咁過份。
哈。
果度既串燒仲正。
但係,我驚唔乾淨,只吃佐一串,見倒真姐佢地吃幾串,
又返黎香港,搞到我有d後悔無買tim~~~~~~
可惜,今次過去,又損失佐$500,
黎緊果兩個星期,
完全負資產。都唔知點算????
|