今日,返學,同班上同學笑笑笑…打打打…罵罵罵…串串串……
哈哈。或者尼D叫kai啦!
我好耐未試過同班上同學玩得咁投入啦!
好開心丫。
thX 5B既同學,尼幾日,同你地既相處真係好開心。
好想一直keep住到畢業果日同將來既日子……唔知有無可能呢?
放學,同班上泳衣、阿詩、瑋彤、大力士、grace、玲玲、劉麗係度整陸運會既襟章。
哈哈。好奇怪吧。我都會幫手,因為我想留低個回憶……
6點同陳君去青衣運動場跑步,唉…千五米用佐10分鐘。
好慢,都唔知點出賽,但我唔想放棄丫。
諗住走時,見到肥袋、盧美X、OP
就同佢地一齋吹水啦。
吹完水,就去佐青衣城吃ice cream
哈哈。又奇蹟多一次啦。
我第一次同佢地咁好傾。
所以,today真係好開心丫。
尼種感覺久遺了!
|