今日,係我農曆生日~
但係我完全唔開心,
相反仲想喊~
可能我既生日等於無生日既關係啦~~~~
尼個家從來都唔會幫我慶祝
仲好似好驚人地會知咁~~~~
所以一到生日我就有種孤單既感覺...................
算吧~唔同人唔同命﹐
尼D就係我命運啦~
天日就係我新厝生日~唔知會點呢??????????????????????