今日,班排對5D班。
我地班又係輸佐運氣,
點解咁講,
因為個評判超廢,
明明我地班贏,
竟然判我地班輸,
都唔知點做評判。
fuck~~~
由於輸波,
班上好多同學都喊佐出來,
因為今次大家都好團結,
無論是口號、還是落場既人,
大家都好一致。
連舊班主任都落黎支持,
證明,大家幾咁愛5B班。
但就令我好無奈既問題,
話輸波關我事,
因為我無落場打,
仲要一個咁眼淺既人上場,
但係,我想知,就算我落到場,
咁就贏到咩?
大家之前有無留意到我打既每一局,
掂個波既機會有幾多,
一局只負責開一下波,
其餘就算我可以接到,做埋動作,
但都唔俾機會我接?
我只是站在…
哪我有無落場有關係咩?
仲要俾四周圍既人話可憐,
有幾無奈呢?
沒想到,我係班上會因排球既事,
而成為罪人,
真係好笑。
原來,大家,無理過我既感受。
shadow。算吧!
|