☆★☆★傻映☆★☆★SHaDoW _
思緒混亂

沉默地

埋藏於心裡

默哀

祈求

隨時光流逝

帶走這 低沉的寡言
chengying
暱稱: 沉默影子
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
什麼節日,我已沒感覺...
我的blog...太久沒發貼...
任何人都不可信
2012-03-19
2012-03-10
文章分類
全部 (652)
作者的文章 (8)
亂寫的作品 (3)
未分類 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Enson
lemon
Tung Tung之記
林子karen
阿檬
珊姐
敏敏之記
莊玲
惠玲
黃嘉怡
雅麗的相冊
葉雅雯
銀姐!
劉麗
影子……分享空間
影子…祈願板
影子之留言板
影子留言畫板
嬋嬋
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 652
留言總數: 236
今日人氣: 22
累積人氣: 9985
站內搜尋
2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


心淡 分類: 未分類

今日,班排對5D班。
我地班又係輸佐運氣,
點解咁講,
因為個評判超廢,
明明我地班贏,
竟然判我地班輸,
都唔知點做評判。
fuck~~~
由於輸波,
班上好多同學都喊佐出來,
因為今次大家都好團結,
無論是口號、還是落場既人,
大家都好一致。
連舊班主任都落黎支持,
證明,大家幾咁愛5B班。
但就令我好無奈既問題,
話輸波關我事,
因為我無落場打,
仲要一個咁眼淺既人上場,
但係,我想知,就算我落到場,
咁就贏到咩?
大家之前有無留意到我打既每一局,
掂個波既機會有幾多,
一局只負責開一下波,
其餘就算我可以接到,做埋動作,
但都唔俾機會我接?
我只是站在…
哪我有無落場有關係咩?
仲要俾四周圍既人話可憐,
有幾無奈呢?
沒想到,我係班上會因排球既事,
而成為罪人,
真係好笑。
原來,大家,無理過我既感受。
shadow。算吧!