好開心丫~我既社評竟然可以攞到8分丫~
俾F.4進步佐一分~yeah~仲得到全班同學既掌聲~正。。。
尼排班上既同學好似好團結~特別大家去為班際排球·足球打氣~
個感覺真係好正~~~
但心褢卻有一種說不出的擔憂~
是我想太多?還是我經歷我太多呢??????
不知道~~~