唉…好慘。
件PE外套俾同人調轉佐,
但又唔知邊個。
依家搞到要陪錢俾細佬,真可憐。
今日,考中文作文,
嘩。
好難丫。
我都唔知點做,
所以,就隋便選題目,
點知作到亂七八蹧,
真係唔知自己做緊乜文。
好慘。
整個人發瘋啦。
考完試同yuil、何X欣、阿立一齊搵ms lam groud discuss ,
全組入員既英文都比我掂,勁無奈。
11:40去中文口試,
又屎啦!!!!