唔知點解,生日已經過佐兩日,但都有唔少人同我講返生日快樂。
真係唔知笑好還是呆好,但都要講句多謝,因為我既存在不弱喔。
昨日,海少〔姐夫仔〕黎佐香港丫。去佐真姐屋屋。
真姐下廚,好好味丫。
姐夫仔仲吃得津津有味(兩碗飯),
不過,吃飯期間我就比較慘啦。
因為佢地乘間屋既人都串我,仲一齋對存我,
連平時比較公道既海少都一齋對存我。
真係比佢地激屎。
不過我覺得好好玩丫。因為尼種溫暖既感覺我都唔知幾年無感受到。
點解既????我諗係我既朋友都知道吧。
之後,同真姐、姐夫仔影相,哈哈。依家無時間po上來。遲D補返啦!
4點幾,我去佐返工囉。
好多工作都要自己做啦。
但老闆都好好人。
搞到我都唔敢辭職,也都佢浪費佐好多材料俾我學習,我無理由做兩日就唔做架。
但依家我真係好累。沉晚又搞到1點先訓。
今日,一個人返學。
勁無奈囉。
因為我成個人超唔舒服,好辛苦,但又要支持住。
所以,我都扮到精神奕奕。(我唔想俾朋友認為我係因為做野而搞到自己咁辛苦)
也都唔想俾屋企人睇屎。我要證明俾佢地我係得架!!!
上堂,無乜特別。
|