今日既英文功課無交到。
因為我未完成,也都唔想去完成,
但又唔想留堂,最終向老師講大話,
話欠英文翻譯,明朝一早交給她。
真的好討厭自己說謊。
中文堂,更加無奈。
竟然又唔小心叫佐阿sir,
又搞到罰抄部首連標音,超火囉。。。
放學,又要去電腦補測,唔知今次合唔合格呢?????
講真,
我尼排既表現真的好差,
脾氣也都一日比一日爆燥,
真的有d想去四周圍散散心。
p.s:但最開心既係身邊既朋友記得11月10日係咩日子,
也都好開心係果日佢地肯同我去慶祝。。
真係好多謝佢地丫。。。。。