今日,一朝早就同細佬行路返學啦。
細佬隻腳因運動過激,而痛。。
返到school,就立即上課室,點知本會計書俾人收佐丫。。。
唉……學樣超dog囉。。。
唔俾人留書。。。。。。
打鐘,,,我同阿恩慈、許湘茹宣報囉。。
哈哈。
發覺自已講野超gap喔。。。。。
「姐姐,我妖食桐桐」
超傻,不過,我感到好玩丫。
而且,無以往咁悶啦。台下有勁多人笑喔。。。。
第一堂,電腦,發現背脊留血喔。。搞到勁多人話我件衫污髒。
英文堂超dull。
經濟小測。
中文堂又聽笑話。
lunch同yoyo係ok食,吵到屎。以後都唔去。
數學,偷懶。
會計,全班屎洗。
放學,書太重,塔車。
8點幾,去真姐屋屋吹水,勁好笑。
影佐自己既豬腳:

哈哈。。真姐佢地既靚照:

****每個人都有自己既尊嚴,無論一個人既樣貌、身體有甚麼不美都好,
我們都不應去辱待佢,取笑佢,轉個個度,那個受害者是你的話,
你會有甚麼感受呢?
說真,我都挺後悔在某時與某人一起笑同學,所以,以後我會我當天所做的事而作出反省******
|