昨天是一年一度的中秋節,
返到學校,,,
無乜特別事發生,
最無奈既就係林老師係商業堂罵我地班罵佐成堂,
會計又浪費佐半個鐘時間係度問咩係借方咩係貨方,
真的搞到我好火,
但要同佢相處兩年,
所以,唔好表露出來。
但我的唔服,一個老師點可能因小小的事會罵人成堂呢?罵完人,就提佢個仔。
放學,同yoyo行路返屋企。
好累。
8點幾,真姐、大佬、肥榮,
係長宏打排球,
哈哈。真姐同肥榮唔知搞乜野,
係度打鷹鴦喔。。。勁好笑。
差唔多12點返到屋屋。
今日,一朝早起生就聽v阿媽同阿爸哎架。
之後,阿爸去去林叔屋屋。
而阿媽就一邊做野一邊咒阿爸,
其他人聽到火滾,就起恐,
唉………吵到2點幾都未停,
搞到我唔敢call林柿來我家家,
驚嚇親佢。
|