today,PE堂無上到游水,轉做耍太極。
哈哈。
第一次真正學耍太極,
覺得好有新鮮感。
english又是悲哀的時候,
因為又再次感到出醜既感覺。
其實,我好想問下大家,
我是否應該自閉呢????
lunch,同yoyo買西瓜吃,哈哈。。
放學後,去搵吳sir,話廣西活動去唔成,
因為寄失佐,所以,果邊機構收唔到資料。
都好,反正我乜活動都唔想去。
我家陣只想認認真真做人。
見完sir後,同kammy班傻婆去華潤、百佳。
點知又見到班傻人,大叫肥映,真悲哀。
男人想哭就哭 - 安琥
男人想哭就哭,别哽在喉咙隐隐作痛
想哭就哭,哭掉堵在心头的包袱
想哭就哭,别让这辈子肩膀太沉重
想哭就哭没人心疼就自己安抚
有些话不能对她说
有些爱藏在心最深处
有些累模糊了最初的最初
突然间我很想哭
可是我并不认输
虽然看不清前方的路
可是我告诉 自己决不回头
大不了这辈子输的一塌糊涂。
男人想哭就哭,别哽在喉咙隐隐作痛
想哭就哭,哭掉堵在心头的包袱
想哭就哭,别让这辈子肩膀太沉重,想哭就哭没人心疼就自己安抚
想哭就哭,眼泪不代表我会认输
想哭就哭,哭掉堵在心头的包袱
想哭就哭,别让这辈子肩膀太沉重,想哭就哭没人心疼就自己安抚
|