今日第一日係威黃返工。
點知撞正盤點, 佢地教唔倒我,
叫我同一個叫阿豪既新丁做拍擋, 係度搬搬抬抬,
歷史來都係第一次做苦工做得咁吃力。 幸好,下午可以對貨…
先勁輕鬆… 原來,成間公司既人,好多都係長宏住既!
真係好有豫丫= =”””” 最爛既講埋「同村三分親」。
哈! 放工,收到兩個唔同人電話,
同一段內容,講同一個日子! 咩事?
心狠得制,兩邊都以同一個籍口推遲!