人生裡,最後一日中學生涯終於到啦!(補課唔計)
係QC逗留佐五年,
開心、唔開心、難忘、唔難忘、悲哀、唔悲哀…………
乜都有。
係尼間學校裡,最開心識到kammy、emaily、yoyo、yuil、珊姐尼度咁多好友。
而係5b班到,最開心係同瑋彤佢地幫人fd熟絡…大家有聚會預埋我。
唔開心,係俾人踩…
不過,無乜所謂啦!
因為我走時都無乜遺憾。
腦入面,都係美麗的回憶…
跟著既日子要面對中學會考啦!
講真,無乜信心。
好多人都覺得我升唔倒,再加上自己無乜信心,打定佐輸數,但我都會努力既!
致於會考後,會做乜,到時先算啦!
家陣就俾下last day既相啦!

|