有時,我都好像放棄E段感情.
可以同妳做朋友,我覺得好開心伢,我重來未試過咁在乎一個朋友.
記得小學時,我都試過為佐一個朋友而唔開心.
但喺,我感覺到,今次或者真喺付齣太多太多感情.
我在乎妳的一舉一動,
上課時,得閑就望下妳做緊乜,
當妳同某人一起king計時,我怕妳會覺得同某人一起會夾D而唔睬我.
當妳唔齣聲時我會鬍思亂想,擔心喺唔喺我惹妳唔高興,或者妳討厭我......
and so on.
搞唔清自己對妳嘅感情,卻可以確定,絕對不會喺愛情.我知道自己嘅性取嚮.
點解會咁在乎妳,自己都唔知.但喺覺得,咁樣嘅友情,維持得好辛苦.
好多時,我做好多嘢都會冧妳感受,驚妳會唔開心.
或者妳都會咁做,但喺我覺得,有時妳會連俄開心或者唔開心都睇唔出.不過E嗰都喺我嘅猜想,並不一定喺真.
剪不斷,理還亂.
或者我唔應該太在乎妳嘅一舉一動,咁樣我可能會放鬆好多,開心好多.
但喺唔知點解就喺做唔到.但喺我會努力去嘗試.
有時我會冧,快D中攷剌,咁樣我就可以同妳分開.
但喺喦咁冧完我會即刻否定E嗰冧法,我會冧點先可以同妳考埋同一間高中.
兩個想法,真喺好矛盾.自己都唔知自己想點.
日誌寫得好亂,自己都唔知寫乜好,冧到乜就寫乜.
之前上語文課,要寫作文,喺半命題作文.比佐嘅題目喺"有時,我也想______".
我當時就想填"有時,我也想__放棄__".
但喺我唔想螺零分,所以我絕對唔會咁寫.
最后決定E家寫翻齣嚟. |