chenqiuyi00
暱稱: Allen Walker
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
最新文章
勇敢地告诉妈爸爸妈静 什...
有時,我也想放棄
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 249
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


有時,我也想放棄 分類: 未分類

有時,我都好像放棄E段感情.

可以同妳做朋友,我覺得好開心伢,我重來未試過咁在乎一個朋友.

記得小學時,我都試過為佐一個朋友而唔開心.

但喺,我感覺到,今次或者真喺付齣太多太多感情.

我在乎妳的一舉一動,

上課時,得閑就望下妳做緊乜,

當妳同某人一起king計時,我怕妳會覺得同某人一起會夾D而唔睬我.

當妳唔齣聲時我會鬍思亂想,擔心喺唔喺我惹妳唔高興,或者妳討厭我......

and so on.

搞唔清自己對妳嘅感情,卻可以確定,絕對不會喺愛情.我知道自己嘅性取嚮.

點解會咁在乎妳,自己都唔知.但喺覺得,咁樣嘅友情,維持得好辛苦.

好多時,我做好多嘢都會冧妳感受,驚妳會唔開心.

或者妳都會咁做,但喺我覺得,有時妳會連俄開心或者唔開心都睇唔出.不過E嗰都喺我嘅猜想,並不一定喺真.

剪不斷,理還亂.

或者我唔應該太在乎妳嘅一舉一動,咁樣我可能會放鬆好多,開心好多.

但喺唔知點解就喺做唔到.但喺我會努力去嘗試.

有時我會冧,快D中攷剌,咁樣我就可以同妳分開.

但喺喦咁冧完我會即刻否定E嗰冧法,我會冧點先可以同妳考埋同一間高中.

兩個想法,真喺好矛盾.自己都唔知自己想點.

 

日誌寫得好亂,自己都唔知寫乜好,冧到乜就寫乜.

之前上語文課,要寫作文,喺半命題作文.比佐嘅題目喺"有時,我也想______".

我當時就想填"有時,我也想__放棄__".

但喺我唔想螺零分,所以我絕對唔會咁寫.

最后決定E家寫翻齣嚟.






訪客留言 (返回 chenqiuyi00 的日誌)


lynn9376 於 2009-05-16 09:55 AM 發表:
萩~
有時莪會淋..,
點解莪會同d fd搞成咁.
v/\v
有陣時都淋淋下驚到喊~
不過好彩d姐姐幫我.
莪會好開心.
但係1淋起佢地會串我之類.
就會喊.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實,俄覺得俄哋兩個都好蠢伢,
已經分唔清邊啲喺損友邊D啲益友剌,
俄覺得,如果喺好嘅朋友,真心嘅朋友喺唔會串妳噶,
如果佢喺串妳,就證明佢哋無螺嗰心嚟對妳,
而且,俄冧,俄畢業后,可能就會同某人分開了,某人妳知邊嗰剌,性別喺女噶.
或者咁樣可能俄會無咁唔開心.
Posted at 2009-05-16 10:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lynn9376 於 2009-05-13 08:53 PM 發表:
係囉係囉.!@_@
陳大秋要+油呀>.我都係!^_^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,俄絕對會噶,
不過,妳絕對俾佢重要得多,
因為,妳是俄永遠需要的人.
Posted at 2009-05-13 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Faye11 於 2009-05-13 08:41 PM 發表:
依家睇翻你地D日志先发觉原来你地都大个了...
唔知点讲...表姐以前都会有呢D时候...
甚至比你地更加坏...
但我想讲...系唔同既阶段会有唔同既捻法咯...
你依家系咁样捻...但可能中考完...当你遇上其他好朋友你就唔会咁捻了...
可能仲会觉得自己当初咁捻系好傻既...

加油啦!考间好D既高中...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,其實俄已經知道俄嘅成績,好差,所以俄E加要加把勁,
俄冧俄要收一收俄D對佢嘅感情,
俄驚俄會變成同性戀.但喺,唉,真喺唔知點伢,今日亦都喺好沉默,
沉默真的令人討厭.
Posted at 2009-05-13 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lynn9376 於 2009-05-13 07:54 PM 發表:
尒係邊戈呀?>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]