- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HAHA'
昨天晚上去了美食節..
很爽, 爽爆; 超癲的我走去玩碰碰車
呵呵` 好開心ar..
癲左..
ar妹去左玩拉繩個個呢..
點知佢拉到隻豬,哈~
笑爆咀'
果然好似豬咁笨*
都唔明點解佢總同我廣話隻豬好得意^^
佢1定傻左na..@@
狂食野' 食到超飽
木康布丁好好味' ><
行行行..
哈哈' 比我見到KiTTy同ar邊個1齊去
你地知唔知邊個呢?; 味ar邊個囉-.-
唔好對號入坐wo..'
爆你大鍋' hehe
爆人大鍋好衰~
ComMenTxD
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|