2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 2009-09-01 |
分類: 未分類 |
點解可以咁樣衰嫁 '
樣衰爆-.-*
琴日最後1日番英文都要咁樣衰
最衰都係你LA'
明明就約你7:55係個到等
你你你..
點解係要行來我屋K樓下牙?!
多麼的想說1句:我唔識你嫁,行開D=]
唉~
搞到比人唔會我地係...
多麼的無奈*
早知就唔謝D功課比你LA
1日最衰個個都係你 '
9*1
金日總樣衰'
點解咁都見到嫁..
唉~
嬲死我LA .. T_____T
唔制牙唔制牙唔制牙~
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 168 | »
|
|