2009 年 8 月 6 日 星期四  |
| 2009-08-06 |
分類: 未分類 |
對音樂沒興趣的我`..
去學木童笛;第1堂MO番,
金日係第2堂,超樣衰
佢地住部都好似細過我嫁
番到去自己坐係到發呆
唔色吹MA..
只怪第1堂MO番
成日吹吹下走音都有GE'
堅持每天都要努力學英文`
總有1個月都MO就要番學LA
暑假自己做了什麼..
學完的東西應該要懂得運用
總有總有..
我D功課總味做曬*
要+油先得~
餘下的沒有1個月時間
就等我好好的利用它..
CMM
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 168 | »
|
|