8*7
累死了;琴日早上同彭彭1齊番FOCUS '
之後番屋k '食完飯無1陣又番FOCUS '
就來癲嫁la..上上下堂 '
唔知點解..覺得好好笑;
自己係傻笑 '白痴左=]
彭就同我廣;佢同澄番暑期日文果陣
澄問佢我上堂係點ge; 係味會傻笑'
之後彭彭就話我澄澄廣得無錯;
嗯;我下次上堂要話比佢知先得
可惡* 唉牙~
笨左添..咁我打左出來佢味1定會見到囉
唔洗佢廣都知..死笨蛋-
算了..
學完就同彭彭塔巴士去高士得;
行行行'
突然容打比我;叫我向培正方向行就會見到佢
點知我行左相反方向' 之後彭彭就番左屋K
同容去左食美好;然後就去左買書;
又買唔齊 ' 個個野竟然同我地廣金朝都有..
咁岩而家無曬LA ' 算算;
佢就番屋K..我就去左真善美行左陣
比我見到TIM AND AMY GE卡貼;
就忍唔住買左5張;
番屋K,8點3又番FOCUS '
我們發癲了MA?!
1天番3堂;沒辦法
要趕快上完所有課的關係*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分格線喔♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
金天無了得在家發呆;
又下雨了'
5點又番FOCUS'
Comm2nT
|