|
今朝悶死,冇野做,
係到睇電視
之後右訓,訓到3點幾到,
李志打黎話去打波
去到天祐,好多方小既人黎左
跟著同班友仔打波,有d人好白痴
我比人鋤左一野,隻腳好痛
打完去左天柏打,見到曾健榮
佢好攪野,比燒雞叫做大屁股= =,笑死
之後過左隔離場打,打到7點幾返左屋企
食完飯,右同李志去打,見到阿星
同佢打,好似佢打晒
之後1on1,佢右輸左比我,呵
跟著去左天耀買野食
等佢食完就返屋企
一陣仲要趕功課= =
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日比我老豆叫起身去睇醫生,
9點登記完返學校同小潘傾左陣計
傾完右去返睇醫生,睇完返學校做專題,
做左成4個鐘,
之後去m記買野食,買8份
好多野,個m記唔知乜水比個紙皮箱我地裝
第一次用紙皮箱,真係好奇怪= =
食完返左屋企,冇耐就落左街
買左對籃球鞋,
返到屋企訓到5點半
之後去左打波,好攪野,不過唔知點講好= ="
想知就問我啦...呵
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|