|
今日返到去就唔係排隊啦..
因為有得拎番個獎,
跑左成兩個月,依家先拎番個獎...唉
上到個台,望一望全場,好驚,好大壓力=0=
跟著上去上堂,
中文堂比張家明果組笑死,講到佢好似去d xx咁..
數學堂落去影相,我細佬果班好多人冇校褸,問我地班d人借
今日叉叉冇番學,所以冇得影,
小息之後,上pe
被人選左做科長,下次仲要帶熱身= ="
上堂做左一堂半熱身,得番3個字教打籃球,好勁...
科學堂去做裸蛋...跟著做書,悶死
英文一堂教書,好悶,好想訓
之後果堂聆聽,聽到訓= =
放學去左打波,6點幾番到黎
之後就玩電腦,今晚仲要做埋個project比名sir
唉..聽日仲要番去開會....死得囉
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今朝唔知咩事
一個人問我借書,一個人問我借襪
返到學校右係照舊排隊
上到去,等上堂
第一堂,何sir上,幾好玩
數學上堂,好似抄書
dt鋸木,整斷左條鋸=0=無奈
普通話教書,大咀都唔識教,讀錯左d字都唔認
英文右教書,唔係好悶,之後借書
好似係街市咁= ="
放學同軍去打波,佢右輸左比我,10比3,,呵
之後拍板,拍左半隻手,仲可以帶波上籃,呵 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|