cherie728
暱稱: cherie`xD
性別: 女
國家: 香港
愛人;*
 
 
 

2010 年 12 月 23 日  星期四  


                                                                         

可能真系我錯左

但系

人生出黎都會有缺點嫁啦

有缺點未改囉

五改又點成長.?

我認

我都有發過脾氣

sorrysorry

但系

我真系真系有講過叫你五好搞我

-,-

但系

原來你一開頭都五想同我挽

呢樣先系重點

原來你根本五想同我挽

我自作多情嗎.?

我沒有影響力

因此

你不會被人岐視

錯的是我

你不必道歉

這是友情考驗?

可能是

可能不是

若你根本都不願意和我做朋友

友情考驗

跟本跨不過

若我們是真正的朋友

這些考驗

算什麼.?

但系一開始我都五系想搵你先痴住你

可能我挽大左真系真系會發脾氣

但系發脾氣既原因?

有冇諗過.?

可能你會話我無理取鬧

i don't care

旦系你有資格咩

真可笑

我感受五到真既你?

冇錯

but

甘你又感受到真既我咩.?

我又真系甘開心咩

btw

記憶真系好似電腦甘

話del就del.?

如果系

冇野講

--------------------------------------------------------------

thxxxx hungsingling=]

love you

you're so nice

--------------------------------------------------------------

tszyan and laura

you two are cherie's best fd now

don't forget it

--------------------------------------------------------------

kayan

manymany things i cannot tell you

sosad

---------------------------------------------------------------

傷心過後
仍是開開心心的我=]

發表時間:2010-12-23 04:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 12 月 23 日  星期四  


                                                                         

溫書溫書

冇心機囉

中史

science

geography

望到都想死

sosad

神ar比我死左去-,-

但系為左我果80蚊

我系五會放棄xd

lautszching

等住輸比cherie啦xdd

-------------------------------------------

1科10蚊

其實都幾發嫁xd

得lauralau先會同我挽

 

發表時間:2010-12-23 01:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 12 月 23 日  星期四  


                                                                         

妖妖妖

忘記set password囉我

正一死蠢ar我-,-

小小小小小

點算ar

吹b-,-

甘多日五睇點解要今日睇啵

今次死傷慘重

唉唉唉...

----------------------------------------------------------

如真心對待我
                        誰忍心識破我

發表時間:2010-12-23 12:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]