唉
可能真系我錯左
但系
人生出黎都會有缺點嫁啦
有缺點未改囉
五改又點成長.?
系
我認
我都有發過脾氣
sorrysorry
但系
我真系真系有講過叫你五好搞我
-,-
但系
原來你一開頭都五想同我挽
呢樣先系重點
原來你根本五想同我挽
我自作多情嗎.?
我沒有影響力
因此
你不會被人岐視
錯的是我
你不必道歉
這是友情考驗?
可能是
可能不是
若你根本都不願意和我做朋友
友情考驗
跟本跨不過
若我們是真正的朋友
這些考驗
算什麼.?
但系一開始我都五系想搵你先痴住你
可能我挽大左真系真系會發脾氣
但系發脾氣既原因?
有冇諗過.?
可能你會話我無理取鬧
i don't care
旦系你有資格咩
真可笑
我感受五到真既你?
系
冇錯
but
甘你又感受到真既我咩.?
我又真系甘開心咩
btw
記憶真系好似電腦甘
話del就del.?
如果系
冇野講
--------------------------------------------------------------
thxxxx hungsingling=]
love you
you're so nice
--------------------------------------------------------------
tszyan and laura
you two are cherie's best fd now
don't forget it
--------------------------------------------------------------
kayan
manymany things i cannot tell you
sosad
---------------------------------------------------------------
傷心過後
仍是開開心心的我=]