cherie728
暱稱: cherie`xD
性別: 女
國家: 香港
愛人;*
 
 
 

2010 年 12 月 22 日  星期三  


                                                                         

iphiunam

其實我真系五中2你用隻手搞我囉

雖然系挽下姐

但系我同左你講我黎緊m囉

同埋你仲五止一次

我其實覺得好核突

我五中2你成日push up我

其實你知五知你搞到我勁驚.?

同你講你又會發脾氣

又會話

好囉,又系我錯曬.?

我都五中2你成日無啦啦講粗口

小息搵你

你又會講

咩撚野ar

五搵你又話

又五搵埋我,衰人><

成日要睇你心情

真系好五舒服囉

你一開始五系甘

講natural最大反應果個系你

但系

你又同我講話

你地聽到natural五好甘大反應得五得.?

仲有好多好多野

明明系你自己講

到頭黎

又話我屈你

唉唉唉

無聲出

因為我

無言了

呢家

我未冇睬你既

其實我有d鬆左口氣

因為我

同你挽真系好 支又好 支又-,-

wish you will change yourself at this christmas

發表時間:2010-12-22 01:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 12 月 21 日  星期二  


                                                                         

何維健d歌好聽

佢d歌好正ar

中毒了

但系我中2周國賢同芸京ar

愛請問怎麼走都正

sabb最正

ho flowerheart ar ngo><

發表時間:2010-12-21 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 12 月 21 日  星期二  


                                                                         

christmas party抽獎

仲估份禮物系咩啦

系一堆山渣餅同話梅囉-,-

嬲嬲嬲

妖妖妖

好難吹囉

我知我聰明

都五洗比份甘難既譜我

haNdle五到嫁.3.

我想講

什麼料子系cherie金句

chantszyan系抄襲囉

五該搞清楚d-,-

 

發表時間:2010-12-21 06:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]