|
| |
|
BIBIBI
今日ar
放學ar
行行下
五知邊個大嗌
嗌到我講緊電話
同我傾電話果個fd問
喂
咩事ar
你尖叫ar-.-
樣衰囉
|
| 發表時間:2010-12-08 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
thx all my fds
我可愛的草
最愛你的葉
肥嘟嘟ge bottle
得2 kibo
mtbb=]
|
| 發表時間:2010-12-07 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 67 | »
|