cherie728
暱稱: cherie`xD
性別: 女
國家: 香港
愛人;*
 
 
 

2010 年 11 月 19 日  星期五  


                                                                         

今日係school picnic

影左1多好多相

但系upload上fb真系太慢囉-,-

sosad

www.facebook.com/cherie728

我fb=]

不過有我個blog ge人都有我fb=]

blablablablablablabla

laura系衰人><

好地地做咩掟石仔?

一掟掟落我到

好痛囉t^t

不過

算啦

鬼叫你系我個fd=]

其實我覺得

我,tszching,tszyan

都好似細路仔甘

三個一齊

總會有好多無聊野發生

旦系

就令我好開心

bibibibibibibibibibibibibibibibibi

去picnic bbq啦

搞左大半個鐘

先至有小小火囉

最蠢就系

竟然炭精同炭no亂左囉-b-

笑笑笑笑笑笑笑笑笑

happy day=]

 

發表時間:2010-11-19 06:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 18 日  星期四  


                                                                         

blablablablabla(<-好中2bla囉我-_-'')

喺hotung兩個月

好似兩年咁囉

blablabla

發生咁多野

有好多五開心

都有開心ge~

好開心識到chantszyan

五開心識到lautszching

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

講下笑姐xd

最深刻就梗系果次啦

有兩個白痴

捉都捉五住咁沖左去xx班

五經大腦咁問人攞簽名

之後比xxx話

果個傻婆又勁驚

諗番

都五知笑好

驚好

定嬲好

兩個白痴五聽人講

自己走左

呢個就好嬲

比人話果時

呢個就好驚

而家諗番

就好笑=]

但系果時

驚到個心系咁跳囉~

blablablablablablabla

就系咁

我都feel到佢五中2我地囉

系lautszching反應太快~

五知姐

雖然而家仲有冇我五知

但就算有都冇之前咁勁

blablablablabla

五知自己講緊咩xd

but五知點解

我系feel到人地ge諗法

細細個都系咁

我系讀心神探ar

hahahahahaah(我系kai子囉-_-'')

不過諗番起

好似過左好耐咁

不過都系回憶黎~

我五會再比同樣事發生xd

____________________________________

no.2

就系陳卓瑤無lala嬲我;(

而家冇啦

__________________________________

no.3

好開心識到yoyo,鄒美婷兩個姐姐=]

yoyo第一次同我講就系

邊個系1d副班長?

結果

佢誤會左我中2 kings

第二次

你捉住我好緊張咁講

你講多次你頭先講咩?

我五系中2 kings-.-

第三次

你問我laura點串

第4次

我地做左好朋友=]

______________________________

no.4

就系同黎嫣琳喺msn傾計

xdxddxdxdxdd

_________________________________

no.5

一日之內ge突發事件

本來心情好down

無啦啦知道左就疑惑

___________________________________

唉...

系時候決定轉五轉好

lautszching

呢個重任交比你xd

 

 

發表時間:2010-11-18 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 18 日  星期四  


                                                                         

blablablablabla

點解一日之內發生咁多野

其實我組織五到

好亂...

琴晚tszyan同我講

但佢講到一舊舊(我知你睇到xd)

諗左成晚

先組織到-b--b-

其實佢都好慘

今日chungmanyan無lala同我講

話佢地果班人都五想同佢挽

我問佢點解

佢話佢愈黎愈扮野

佢三年級入黎果時

好好人嫁

但系愈高級

佢就愈扮野

f.1識左人之後就好串

人地cheunglng入到d班

系佢自己叻

但佢就周圍同人講

佢點解會入到d班囉

我都入五到

omg

---------------------------------------------------

雖然佢好衰

但系佢好慘囉

但系個laura話我心軟囉

話佢扺死-,-

好衰-,--,-

劉芷菁我知你睇到xd

但系如果你系佢

冇lala冇左d fd

由細到大ge fd都冇埋

好慘囉-,-

-----------------------------------------------

我知你一定話扺死-,-

-------------------------------------------------

blablabla

我咩都五知

咩都五理

blablabla

發表時間:2010-11-18 06:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]