cherie728
暱稱: cherie`xD
性別: 女
國家: 香港
愛人;*
 
 
 

2010 年 11 月 17 日  星期三  


                                                                         

所有野都五關我事

咩都五想理

橫掂

,到最後

錯ge味又系我(?)

免去搞禁多野

我寧願一早就系我錯曬

廢事

遲d

連你地都有份

發表時間:2010-11-17 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 17 日  星期三  


                                                                         

我認

上次train啦啦

我系有講過你d野比hungsingling知

我知就算佢問到我

我都五應該講

但系..

我個口快過個腦

但系

你真系有做過...

你真系真系有同我地數

我識左幾多個姐姐呢(?)

____________________

我有張洛心電話ar

______________________

琴日我問左歐子拎電話ar

________________________

仲有好多好多.

________________________

你對住我地同對住d姐姐態度系完全五一樣

你對住我地

一個字

串-,-

所以

我地諗黎諗去都五知

點解d姐姐會話你得2

_________________________________

正題

hotung d人真系好假好假

特別系muiwo果班

一個系咁

第二個又系咁

假到我五知信五信你地好

禁樣ge生活好辛苦囉

呢頭話

得啦

我五會話比佢聽

轉頭佢就知道左

我點都五信hungsingling會咁

所以應該系你

得你先知我地up咩

因為我信你

所以毫無保留同你講

跟住呢?

換黎ge

味又系咁

________________________________

tszyan

好對五住對你發脾氣

但系我嬲你

真系五系因為你同mt傾計

我五會咁小氣

雖然我五鼓勵你同佢挽

但系你都會有自己朋友

我五應該干涉

sorry

___________________________

五想再笑

明明五開心

但系要勉強笑

好辛苦-,-

明明好想大喊出黎

但系都要忍住

我成日笑

就系五想你地膽心

我成日笑

就系五想你地安慰我

我知你地好鍚我

好愛我<3

無論我發完脾氣

你地轉頭就五記得

你地淨系記得朋友ge好=]

____________________

我不是你想像中那麼堅強

_____________________

hungsingling

其實你好令女;$

其實你好好人

其實你五系我想像中咁惡=]

--------------------------------------------

 

發表時間:2010-11-17 03:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 16 日  星期二  


                                                                         

今日

kelly個衰人捉我去男toilet囉

嬲-.-

雖然我去過-/////////-

但系畢竟好怪囉~

跟住跟住發生左爆多事

kelly喊左

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

五關我事

phoebe,掟nise,zita寫左封信比佢

but佢都幾衰.v.

成日同我絕交

之後又同番我挽

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

五知佢咩事

佢攬住我就得

我攬住佢就話我bin tai~

sosad>.<

__________________________________________

話說今日見到hungsingling

琴日佢話我地做咩見到佢都五hi佢囉

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

佢個樣太惡t^t

但系都hi左~xd

佢當然有hi我啦xdd

佢話kelly好naughty樣

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

我地張紙ms woo知道左~~~

hehehehehehe

___________________________________________

我隻眼係五係好大呢

大到成日都睇過龍~

我成日都五知邊d人喺我身邊囉-,-

佢明明喺我面前-,-

到到d人話

喂鄒秀清

你睇五睇到ar

我話

睇到d咩ar-,-

laiyinlam囉

-b-

五好2思

我真係睇五到

我咁有禮貌

我下次見到你

要同你say番10次hi.xd

i promise~♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

發表時間:2010-11-16 06:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]