今日
比人沒收左部電話
冇得搵kayan sms喇;((((
so boring
------------------------------------------------
上進的我
竟會溫習
世間少有=]
hehe
我識左個人叫嘉欣
佢應成左我聽日去我個blog
見五見到ar
見到應下我=]
我好中2佢
佢雖然大過我
但系我地有好多野都好啱
都中2挽千秋系重點=]
佢點醒左我好多野=]
佢好似我家姐甘=]
雖然識左3日=]
成長
我中2你
都討厭你-,-
睇番細個d畫
笑左
幼稚到
寫左個100分落去
當然
幅畫不堪入目啦=]=]=]
呢個月
都成長左嫁=]
但系
五開心=[
令人冇左童真
有時
挽千秋都比人話幼稚
旦系
我就系中2挽=]
好似變番細個
冇曬煩惱=]
大個左
多野諗左
自私左
留些好的給別人
變左
留些壞的給別人
冇甘易仆街
睇番腳上面d la
笑自己細個
冇一日系五仆
-----------------------------------
我五系講粗口
五好打我ar><