今日返左去行黎行去*
之後落去集隊.,.
佢講左超耐=3=好似好多人都唔舒服咁]]
唔好講咁鬼耐麻!!
MATHS*
俾周SIR話左陣.,.
之後對工作紙,.,.對住佢我又唔明喎.,.
死緊喇@@
I.S*
玩個個唔知咩鬼實驗.,.,
但我中意佢卜個下.,.
超好笑^^
V.A*
本身好似話要小測GA麻"
但變左做工作紙.,.
做哂嚕@@
CHIS*MS CHAN又話人喇..
好惡TIM]]話左好耐之後先講書*
抄筆記>33<"
LUNCH*
好白痴.,本黎諗著去啟FUNG食.,.
但冇哂位]]又唔上上面食@@
兜左個大圈返去學校對面間OK?!
食杯麫啦最後-3-*
ENG*CORR AND DO THE COMPO*
好攪野佢地*
點起迪士尼度食樹皮呀?!
導俢*調我位居然???調後一個@@
唉*咁樣調唔調好過調啦*
仲要同呀沁分開左坐,.,.
攪錯呀..呀SIR -______-
放學*留左起課室幫田雞佢地畫野,.,
之後落左去,,肚餓-0-
去左大排買煎釀三寶食@@
都好食呀.,.,點解唔好食呀????
THEN幫碧碧做野*
有雞串食呀>V<*好好食呀"
雖然等左好耐.,.不過唔緊要^^
之後自己走嚕.,.,.*
|