| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 6 日 星期一
|
|
星1>33< |
今日番到去俾人拉左入廁所*
快D補番佢喇你@@
之後靈修俾嘉欣話左一大餐..
MATHS*對工作紙..之後唔記得做咩嚕]]
好鬼眼訓呢但系
I.S"同RECAN RAIN玩針筒-3-超核突呀..
痾尿怪=3=THEN同CARMAN吹風@@
V.A*小測呢..好彩好多都起個個畫展見過啫..
我諗都唔會唔合格掛..
CHIS*做作業..好快做完發呆@@
LUNCH*同IRENE番到去搵KARY佢地,,
[聽到你嗌我好開心呢-3-]
跟著有D野嚇死我喇@@"好彩最後唔系咋..
好快番左上去嚕之後*
ENG*教生字..YA!!我D拼音好掂呀^^
佢一路讀我一路拼.,.
唔識讀都識啦@@哈哈*
導修好快默完之後分享.3.
THEN又要清櫃桶喇"
好鬼煩呀..又要執哂D野走*又唔買LOCKER俾人"
又唔俾人放D野落櫃桶..哎呀~~
放學*坐起自修枱陪RECAN做數..
之後上左去音樂室..
佢吹長笛*咁呆左起個度好耐]]
之後個女仔唱歌@@超勁呀佢..唱THINK OFME*
超高音*希望佢表演OR"俾"賽都有好成績^^
之後同方寶番去嚕@@
[大方*希望做得到吧]
|
|
TIME︰2006-03-06 09:34 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 129 | »
|