今日番去收功課啦@@之後靈修系ms chan..
eee*點解要咁樣分組喎"分成咁..唔洗做啦@@
eng*抄筆記.,.之後做題..
唉.,.聽到d野O哂..
d.t*要開始設計自己隻機械嚕]]
但佢講完同我地做埋張工作紙之後都冇時間*
所以都冇做過野@@
chin*又系抄抄抄..書就好似唔多聽佢講喇..
只系叫人抄.,.解多一兩句都好丫?!?
聖經*好開心呀,.成堂都聽歌仔^^
好好聽呀"張敬軒都走埋出黎-3-hey!我見過佢ga*
lunch*食鋪頭仔@@都ok丫..
之後又好笨咁以為遲到"又跑........
又系白跑一場..仲要見到黎生"佢同我地講未遲到..
仲特登扮哂行得慢咁同我地講..好核突咁攪到*
mus*睇個套回歸既野@@真系會感動ga原來..
睇住佢地吹友誼萬歲*又咁大雨喎="=
唔知點解覺得心酸.w.
之後睇魅影"遲d香港暑假好似有得睇*好想去呀.,.,
貴就貴左d.,可能系值得既"
週會去左hall"聽藥物個d*
好悶咁.,前面個個超攪野@@中黎中去.,.好似耍太極咁..
放學*去左音樂室一陣落左去打波@@
之後上番去.,做咩流nose血的???
嚇屎了@@之後同irene 何梓走嚕*
去左m記搵kary*
[DON'T WORRY*BE HAPPY]
跟住去左球場@@玩左陣走嚕*
|