| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 18 日 星期六
|
|
18 |
今日朝早同irene番去啦@@
之後打波..唉*好悶呀..又冇人黎打"
kary佢地黎打左陣,,之後跟佢地上左去尖子*
見到班人咁樣=3=真系覺得學校好無聊囉..
無啦啦星六又攪個尖子@@d人都悶到番到唔想番..
最衰個樣系個莫生完全都唔識管學生..點教人呀???
俾人就咁走左去都得既???服左佢喇真系@@
起上面坐左陣走落番去打波..
玩左陣就走嚕*
番屋企食飯啦.,.之後呆左陣*
就同irene落左去嚕..行左陣啟fung"
之後過左去仁德@@好耐冇去喇*
玩左陣見到班人..之後過左去兆山@@
好似行左好多路先有場打波..
去左停車場啦@@超污糟呀*隻手好似乞依咁..
打左陣排球..唉-3-知左d野..估唔到咁快就冇ga*
之後玩啲答仔@@唔好意思呀.,.攪到個波跌左落樓@@
佢地又話喎..唉*
then坐左陣就走嚕..
之後番到去有d野好嬲囉真系..
點可以就咁拎人地d野黎睇ga???咩叫尊重呀.,.激死*
then同碧碧同一d f.1傾電@@
|
|
TIME︰2006-03-18 09:32 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 129 | »
|