| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 14 日 星期二
|
|
0314*白色情人節??? |
今日番到去同IRENE傾左陣..
之後靈修又唱個首歌呀*
I LIKE IT]]周SIR請我地食朱古力
THEN佢地貼哂D雲出黎-3-做咩喎???
ENG*都冇咩野做過咁@@
有D悶呢"
LIBS*終於都玩個個時事問答喇@@
出去睇D人邊個快..唉*
之後玩個個地圖..好得意呀"
但我好想知,,點樣做D突出黎個D野GA???
CHIN*MS冇番了@@好耐冇見既珠珠代我地課XD*
做個份工作紙..咁鬼難做既???
MATHS*唉"都冇上堂@@
唔知起度玩定發呆*
LUNCH*同IRENE番左去搵呀碧="=
今日比賽比賽俾心機呀^^加油呢..
P.E*跑左個圈..唔系最尾米得囉@@
之後同RECAN打BADMINTON*超勁呀打到*
好好玩喎-3-*稱得上女將喎都算..
聯課*我地跳繩比賽..
都唔識入繩*好核突"都唔敢跳@@
之後我地大繩拎左第1*好開心啦"
雖然唔知系米真系有16個.,.
但都WIN左喇-v-
放學..落左去拎SICKER*
好好玩"]]之後番上去一路都做壁報..
畫埋對蜜蜂佢@@
咩佢似拎住條荷蘭豆咩??!個條呔黎GA喎=3=
之後同MIRANDA傾左陣@@
THEN同佢..IRENE走啦..
行左陣見到何梓*又傾左陣..
番到樓下見到CARMAN"同佢一齊番黎..
[I DON'T WANNER TO LOSE YOU]
|
|
TIME︰2006-03-14 09:04 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 129 | »
|