今日靈修過左去206上啦*
之後睇左d野@@有人睇堂呀今日..
eng*超正經呀呢堂.,.真系十年難得一見@@
又靜又冇人講中文喎=3=之後ms ng講佢同佢老公既野
好sweet呀佢地>3<好enjoy今堂*
d.t*又有人黎啦.,咁繼續做個個機械動物@@
熔個個鐵線好好玩呀..之後做左陣又落堂嚕*
chin*又對工作紙了@@
講左陣歷史..搵d屎潑人既d人*
之後ms講佢琴晚發個個夢..傻架@@金庸無啦啦有個書架..
跟著唔知邊個又唔知做咩起度篤天花板喎起度,.
好攪笑呀ms..
聖經*去左mmlc..present聽歌仔@@
好enjoy222*好感動咁聽到d詩歌..
好 好 聽 呀!!
lunch*番到去ms chan同我講左d野..
之後同碧碧佢地落去玩"好傻呀>v<
music*冇人同我坐今日..咁唱完歌吹笛..
播個套卡通俾我地睇..好攪笑呀唐老鴨-3-
d音樂好好聽啦@@
之後睇歌聲魅影..好好睇呀.,.遲d去睇音樂劇!!!
週會..去禮堂睇f.3個d present..
白雪公主個個好得意呀..但拎唔到第一*
都話個個巫婆唔夠irene做得好架啦..哈哈]]
放學*同左irene過左街市訂牛眼..超核突呀@@
好恐怖呀..好多血同d唔知咩痴住..
望到一眼都覺得核突喇@@唔好話剖啦真系..
又貴喎="=$$10一粒喎..見多人買就漲價.,食屎的..
之後番去學校行來行去..5:30同irene碧碧去左ok個邊啦..
then番去門口等kary..好核突呀佢地講d野@@
|