| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 21 日 星期二
|
|
唏噓??? |
琴晚做個個通識@@攪到成日都好想訓咁*
靈修.,周SIR講聽日D野啦..唉.,學佢地咁講]]
真系幾虛偽既.,一有人黎就成個唔同哂@@驚死我地做錯野咁..
話就話要我地做到最好*其實講到底米又系叫人做戲=3=
ENG*沒有什麼特別..好用心抄筆記..
LIBS*本來時事問答,,但部電腦訓左@@
之後聽佢教書..
CHIN*對筆記.,好ZZZZ呀*悶死了..
MATHS*UM..笑左成堂@@超攪笑佢地講D野..
俾個FUSSY笑屎了*
LUNCH*同RECAN去左OK食啦@@橕枱腳???哈
之後食雪糕:P番到去搵左碧碧..
P.E*去左7人場打手球呢..好鬼悶的*
之後RECAN反甲@@陪左佢番學校搽黃藥水*
冇事了麼???之後坐左陣.,傾左D野@@
CCA*唉.,無啦啦多左堂MATHS*
本黎呀SIR好似排好哂做咩咁..但好似個個都訓哂咁@@
一系做工作紙囉@@之後有得聽歌仔..
放學*上面留左陣.,之後番屋企拎波..
幾好玩的今日@@
同完MIRANDA搭車就同碧碧番去嚕*
|
|
TIME︰2006-03-21 09:28 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 129 | »
|