| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 13 日 星期四
|
|
DOWN..* |
今朝起屋企留耐左呀..遲左出唔口]
番到去見到D人呢..唔叫人既??
ENG"唉..上MS NG進修之前既最後一堂喇..
好唔捨得佢走*而且下年又未必系佢教喎..
今年佢教英文系最多野玩"難此經驗既一年黎架..
學英文都好左TIM"依家又走喇..
成堂都睇MULAN啦@@女中豪傑呀佢..好叻!!
唔知MS NG睇左我地寫俾佢既野會覺得點呢??
家政*終於都到我地上喇..設計份餐單俾MS
我地色香味都齊@@好味的*
CHIN"睇人地討論啦又..KARY同田雞個組好好喎
好專業呀佢地..模範呀@@GD"
之後MS話中文好多人唔合格"屎緊*
聖經*默完書之後就聽MS講野..
[唔知點解好DOWN無啦啦"
好想試試X手既滋味呀]
LUNCH"番HM食..食爸爸正D怪怪地既野@@
之後番學校去午間論壇@@呀溫講呀*英文TIM..
好好呀*之後個個方SIR好核突呀..聽到佢把聲O哂
MUSIC*超快就教好書咯..睇PHANTAM呀
好好好睇..超掂呀*估唔到男主角系咁架
現場一定好睇好多呀!!遲D去睇*
週會*復活節祟拜啦..哇!!播套野核突到咩咁*
耶穌好恐怖D血=]-*唔知佢系可憐好家核突好
放學打左陣波"之後走啦..番到屋企做埋D野
THEN落去拎番個波..陪IRENE行左陣*
|
|
TIME︰2006-04-13 09:48 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 129 | »
|