| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 7 日 星期五
|
|
眼訓死喇>V< |
好支力好支力好支力*好眼訓眼訓眼訓*
今日測MATHS同I.S喎*唉..終於都最後一日喇@@鬆哂呀
但測到麻麻@@睇黎今次U.T都衰左架喇
算啦..測過左真系唔想再諗喇*好辛苦呀..
放學去英文個個GOLD COAST食法國餐*同MS NG一枱哇@@
食前菜軟殼蟹先*本身第一啖真系好好味架..食落就咇哂D膏同汁出黎..
總之就怪怪地咁陣味..
之後鋸羊排*都OK既"但薯條好食D^^
有布丁野飲飲*
呢餐除左有得去高級餐廳享受D算高級待遇同食高CLASS野之外..
都真系學到D餐桌禮儀的..
之後陪RECAN跟DEE SIR*BAND經理人出深水埗睇BAND鞋同TEE
好似行迷官咁..行黎行去行黎行去..好支力*
之後坐的士啦..個司機無啦啦殺制喎..差D憧左落前面度喎..
撞埋落去呀SIR度呀..咩我叫得好大聲咩??
去左旺角*睇左陣食野*THZ DEE SIR餐飯..
之後起旺中行左個圈..真系覺得有D野頂住個胃..
唔知食得太多野定消化不良..好難頂@@
之後搭番車番屋企,,沖完涼即刻攤落床嚕
|
|
TIME︰2006-04-08 10:07 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 129 | »
|