| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 28 日 星期二
|
|
好ZZZ* |
今日靈修呀SIR唱歌仔*
好攪笑呀佢地做的..
ENG"EEE*MS好似成日都叫我出去做題咁..
又唔識做..好核突呀*
LIBS*分組,.之後教書@@THEN落去抽票*
請支持我地第2組既報紙..好好架做到..
CHIN*痴線架..本身分組傾上堂既野架,,
但唔知做咩講講下談啟聰講起"佛羅里達州個女仔生左10幾個細路既野=v=
之後講到生仔*好核突,.,成組笑到痴線..
MATHS*冇咩野,,等待落堂.."
P.E*又打手球嚕..A班對C班*我地1:0WIN左呀-3-
同RECAN..KOEY..GLORIA..IRENE佢地拎手球當數字球*
超好玩..笑到=3=
CCA*好支力..好想ZZZ*
放學*同RECAN出去商場買野啦@@行左好多間..都睇唔岩*
呢邊D野又貴又冇咩買*結果真系浪費左好多時間..SOR*
之後番去拎波打啦@@打左好少時間咋*清左場米偷雞落去打囉]
AND THEN梁SIR同我地講左D野..
就激發起個團火*將份報紙既外型執令佢@@
同recan番去拎完架餐就番黎開工..
之後出去買絲帶@@MS LEE搭我博頭*好驚喎..本身己經避緊佢喎..
番到黎繼續啦@@超攪笑CARMAN..拎住塊布周圍追..*
之後周sir梁sir佢地又講喎起度@@呀4???
攪完一大輪之後..9:30同carman番屋企嚕*
p.s*thzz 詩蓓 周sir梁sir carman陪我地呀!!
|
|
TIME︰2006-03-29 09:29 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 129 | »
|