琴晚同KAKA傾電.,佢番左黎喇@@好開心架真系*
今日番到去做功課啦..好快就過左嚕
ENG*唔知點解冇咩心機上堂..但都用心對作業..
好快就4月喇..而MS NG都好快要走喇..
依家唔用心既.,第時就冇喇-3-
D.T*唉.,個個電線痴住又成日甩喎..
煩死了..又要成日熔鐵線痴住佢@@又要去補課喇..
CHIN*派QUIZ..21.5/30..不是太好吧..
之後聽聆聽*
聖經哇*睇人地匯報啦都系@@好好呀.,
最估ENID唔到呀.,搵隻咁RAP既歌既??!
AND THEN睇衰鬼上帝..未睇哂..都OK攪笑既=W=
LUNCH*好耐都未試過喇..我地4個出去食飯*
去啟FUNG啦@@傾左好多野..死啦*瘦左好多呀佢.,.
一定冇啖好食啦.,陰公..
之後食完番到去..哇!!O哂囉@@佢地班人想點呀??
玩哂啦.,.一見到佢就成班衝哂過黎*冇野好講喎真系*
MUS*好攪笑呀維新做個張工作紙..
咩2個1個2個2個2個1個1個...[其實佢應該系數緊拍子*]
之後睇魅影*
週會*睇辯論呀@@佢地講得超快呀*實唔超時啦@@
但有D聽唔到..
放學要補通識@@好悶呀..等呀等*等放呀...
之後留左陣起課室就走嚕*
P.S*岩先聽我地學校上電台既野呀.,好攪笑呀佢地講得*
呀溫講英文好得意呀@@掂哇!!
|