| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 1 日 星期六
|
|
愚人節快樂-3- |
今日都算系咁耐以黎最無聊既星六喇@@
8點幾起左身喇..攪下呢樣攪下個樣..之後睇下電視啦
and then打電話俾人喇喎*打俾嘉嘉.,
系咁老屈佢話做咩聽日走唔同我講..好無奈咁攪到佢@@
成功左喔...呵呵XDD"
之後訓左陣..溫溫鄧鄧咁*
下午ONLINE啦..打左俾碧碧..果然不出我所料..
佢真系俾好多人玩..我都唔知第廿幾個=W=
失敗左喇..佢仲話番我TIM
之後打RAINBOW*好耐冇打過喇@@半年都有喇..
但唔想玩.,玩陣"跟著玩RECAN..但佢似嬲多D喎..
AT NIGHT.,聽到出面超嘈喎..望出去冇野架..
之後今日聽番IRENE講話有人跳樓..痴線架咩??
唔系特登CHOOSE愚人節黎死呀??
|
|
TIME︰2006-04-02 04:37 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 129 | »
|