今日係我在太子返學第一日... 好多謝鄭同學之前既提點.. 令我今日好平靜安心咁過左一天... 不錯既表現 =) 依個聖誕節過得好開心同好攰 =V= HAHA...XDD'' 朋友.. 以前我有酒肉朋友, 有互相安慰既朋友 有交心既朋友.. 有救命既朋友.. 但我依家仲有想我變好既朋友, 雖然一齊上堂只有幾個月, 但我學會好多野.. 認真諗我之前想得太多... 好白痴XDD 走左先知自己行左個大圈 拿....我依家雖然唔係一齊上堂 但得閒傾返個電話,唱個K,食個飯丫
每天都是頭痛的開始=) HINS',乜呀周董冇教你啤酒傷身體??! HAHA 聽多D國語歌LA... 期待已久今晚睇戲 XDD
我承認我笨, 但我高估了自己冇咁笨!! 呃人既人係衰人, 但明知比人呃既人係笨!! 你們都一樣... 我冇事,很好 =)
俗語說''酒後吐真言''我想是錯吧... 晚上跟HIN"S & YUI 去飲酒.. 飲了也不敢說什麼 我只是不斷想''我未醉我未醉...'' HAHA... 這是我CHERRY嗎??.. HIN"S 回港我們一見面就飲酒.. 飲飲飲飲飲飲飲!! XDD'' 我這些朋友呀... 對你們又愛又恨...六年LA... 大家由乖變得不似樣LA.. 但大家都很努力讀書的, HIN'S 三月就大學生了, 獸醫是夢想,要加油喔!! 你也要在遠方支持我北上的願望呵...
WHY??! HOW CAN I DO THIS ??! I STILL GOT ALL OF YOU ... I'M SO HAPPY THAT CALLING ME TODAY XDD'' STILL SING K .... WHAT ELSE WE CAN DO INSTEAD OF SINGING K ??! OH MY GOD!!! 姊妹我未醉 今夜唱什麼歌??! =) HINS BACK.... HAHA 我要我們一起醉酒!!!