同員外去左重慶大廈食咖喱, 好好食*0* 不過D人好得人驚,咁大個女第一次去重慶大廈.. 行陣街,飲咖啡 之後睇魔戰王,嚇到死左,超血腥... 坐天星過海 :)
好開心的一天 *0* 我弄的蛋糕,還不賴吧!! 清光了...`
再見了, 沒關係, 我恨你, 成長了.
當他問我死了心沒有??! 我才認真地想了一刻.. 決絕地答對[他]心已死, 因為我的心因他復活了.... 但我只會偷偷喜歡你 , 不想給你麻煩, 我想默默地聽你訴說, 給你的關心,一天比一天多 DON'T SAIL AWAY, DON'T SAIL AWAY FROM ME`*
有冇理過我??! 教我如何面對你??